Open forum - Belgium
 

Open forum - Belgium

Forum Counselor: Frank Van Holen & Idan Amiel

Personal Details
* Name in Forum:
  First name:
  Last Name:
  Email:
    (Email will not appear at the forum)

Message content
* Subject:
  Content:
  Bold Underline Italic Link
View
 
Edit

Link list
Link Name 1:
Link Name 2:
Link Name 3:
Link Name 4:
Link Name 5:


File list
File Name 1:
File Name 2:







Total messages: 1
NA op school
Geert
10:11 05.13.2012
Als directie van een secundaire Freinetschool ben ik sterk geïnteresseerd in de aanpak van grensoverschrijdend gedrag bij jongeren volgens de NA visie. Bij het lezen van het boek ontdekte ik heel wat raakvlakken met onze kijk op de school, gedeeld leiderschap en verantwoordelijkheid, herstelgericht werken bij conflicten, open communicatie, werken vanuit talenten, etc... Jammer genoeg heb ik ook de conferentie in Antwerpen gemist, weet er iemand of Dhr Omer Haim binnenkort ergens een lezing geeft in binnen of buitenland, of er hier in België een "werkgroep" actief is en mensen bij elkaar brengt die rond dit thema werken en iets te vertellen hebben vanuit het werkveld? Dit lijkt me boeiend om ervaringen uit te wisselen en deze in de dagdagelijkse praktijk uit te proberen en verder te leren. Mail naar: wingerd.dir@gent.be
Legend:   Guest Guest    Member Member    Activist Activist    NAC Team NAC Team    Forum Couns Forum Couns    Main message Main message    Replied Replied    Not replied Not replied